De Golden Men is een klein ensemble van het Asser Mannenkoor, die hun repertoire zowel a capella als met pianobegeleiding zingen.

Het repertoire is veelzijdig; van ingetogen tot sprankelend en van byzantijns tot musical. Ook gaan de mannen eigentijdse nummers als die van John Denver, Simon and Garfunkel en Elvis Presley niet uit de weg.Naast eigen optredens verlenen de Golden Men met enige regelmaat gastoptredens tijdens concerten van andere koren. In de kerstperiode presenteren de mannen zich met een speciaal kerstprogramma. Kijk voor optredens van de Golden Men op de Agenda op de Home-pagina van deze website.

Voor informatie en reserveringen kunt u contact opnemen met Daniƫl Geertsema, telefoon: 0592-315608, mobiel: 06-33706067

Affiche 24A4 PG concert media