Marco Warta
Warta, Marco
Marco Warta (13-11-1970) uit 2e Exloërmond heeft vanaf seizoen 2018/19 de muzikale leiding van het Asser Mannenkoor. Marco is al lange tijd professioneel in de muziekbranche werkzaam. Zijn werkzaamheden in de muziek zijn heel breed en divers. Bekend is hij o.a. van het duo “Eikens en Warta”, maar geeft daarnaast ook muzieklessen op basisscholen en (privé)muziekles in zang, piano, keyboard, accordeon en gitaar. Verder is hij nog dirigent/muzikaal leider van een aantal koren in het Drentse en houdt hij zich bezig met het schrijven van teksten, arrangeren/componeren van muziek.

Pianist: Jan de Roos.

Jan in vleugel

Jan de Roos is al jaren de vaste pianist van het Asser Mannenkoor. Hij studeerde af aan het conservatorium in Groningen en houdt zich vooral bezig met klassieke muziek. Jan heeft veel aan koorbegeleiding gedaan maar ook het nodige aan kamermuziek uitgevoerd. Als begeleider en/of solist is hij veelgevraagd. Verder is Jan repetitor bij een aantal koren en geeft hij pianoles.

Affiche 24A4 PG concert media